Pages

persamaan artis luar dan dlm malaysia




  1. Aaron Aziz  dan                           
                                                                                                   














Shah Rukh Khan    






> sebab apa aku kata dorang nie mcm sama jer  ..sbb dorang popular selapas kahwin . .dan isteri dorang lawa2.  .beza nya cuma Aaron aziz ensem lagi kot . .tapi yg penting dua2 idola aku . .dorang belakon mmg HEBAT . .







2.  Justin Bieber  dan  Najwa latif




Najwa latif











> mereka popular daripada Youtube . .terkinja -kinja dpn youtube sambil nyanyi.  .lama2 popular . .JB dan najwa adalah idola bagi budak2 yg nak  capai impian . .wehehehe. . mcm aku nie . .     


3.      Kareena Kapoor   dan          

                              








           Fasha Sandha       




















 > aku tgk dorang nie kadang2 mcm sama . . dua2 pun seksi . .cantik . .fasha sandha adalah kareena kapoor Malaysia pendapt aku larh . .   korang rasa mcm mana?? setuju x . . mana lagi lawa. .  ??













Aku rasa ramai lagi tapi ini jew yg aku dapat cari . .hehe . .budak baru lagi . .BTW komen2 larh . .                                                           

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...